Перехід на новий якісний рівень вітчизняної педагогіки неминучий
Цей випуск присвячений новим технологіям, в які трансформуються і без того нові комп'ютерні технології.
Комп'ютери всього світу все більше зв'язуються між собою, утворюючи Глобальну мережу Інтернет.
Учні наших шкіл все більше проводять часу в цій мережі, опановуючи роботу з мережними технологіями.
Все більше українців (приріст в середньому 20% на рік) підключаються до Інтернету і становляться постійними її користувачами.
Наші учні вже не мають жодних ані моральних, ані технічних труднощів у
роботі в мережі. Додайте сюди те, що Інтернет змістовно розвивається з
такою швидкістю, з якою паперові джерела інформації просто фізично та
технічно розвиватися не можуть. Наші учні не просто вчаться оперувати швидко та ефективно інформацією, а й користуються всіма властивостями та перевагами віртуального світу, який представляє собою Всесвітня мережа Інтернет (див. статтю http://internetua.com/9-iz--10-izrailskih-podrostkov--jivut--v-internete)
Це - об'єктивна реальність, яку вже не змінять жодні намагання жодних консерваторів. Точно такою же об'єктивною реальністю є і те, що вчителі розвиваються в опануванні комп'ютерних та мережних технологій із значно меншою швидкістю, ніж учні та батьки.
Випуск журналу присвячений темі опанування педагогами мережних технологій.