Головна » 2009 » Грудень » 10 » Дистанційний атестат
Дистанційний атестат
20:19:48

Дистанційний атестат

 

Дистанційний атестат  Дистанційна освіта|утворення| розвивається семимильними кроками по всьому світу. Згідно|згідно з| звіту американського міністерства освіти, 36% шкіл у всіх шкільних округах мають учнів, що навчаються|виучують| дистанційно. На рівні коледжу запис на онлайнове навчання|вчення| з 1995 по 2001 рік зросло в два рази, і більше половини двох-| і чотирирічних коледжів пропонує дистанційну освіту|утворення|. Аналітики передбачають|припускають|, що в недалекому майбутньому 50% предметів перших років навчання|вчення| в університетах викладатимуться дистанційно.

При сьогоднішніх розвинених комунікаціях атестат канадської середньої школи можна отримати|одержувати|, не покидаючи своєї квартири або школи. І це зовсім не фантастично.

Дистанційна система освіти|утворення|, що отримала|одержувала| назву e-learning| desktop|, зачала|починала| розроблятися в 1997 році. Біля|в| її витоків|джерел| стояли дві люди – Джим Пеннінгтон і Будинок|дім| Сайсиліа. Перший розробив платформу програми і створив програмне|програмове| забезпечення, а другою є|з'являється| автором бібліотек і додатків|застосувань|. Пізніше до команди увійшли люди, що відповідають за вміст|зміст| освітніх програм, учбові плани і подальший|дальший| розвиток віртуальної школи.

Навіщо Канаді, що володіє розвиненою системою середньої освіти|утворення|,  знадобилися он-лайнові школи? Якщо поглянути на історію розвитку дистанційної освіти|утворення|, то можна відмітити|помітити|, що піонерами цієї справи|речі| стали Австралія і Канада. Перш за все|передусім| це обумовлено їх територіальними особливостями і густотою населення. Територія Австралії при населенні в 19157 млн чоловік складає 7710000 кв.| км. При цьому густота населення складає 2,5 людини на 1 кв.| км. Населення Канади - 30007 млн. чоловік, майдан|площа| - 9976140 кв.| км., а щільність - 12,8 чіл на кв.| км. Для порівняння щільність населення Росії - 8,5 чіл на кВ.| км. при спільному|загальному| майдані|площі| в 17 млн кв.|…юкм.

Тут свою роль грають також два чинники|фактори| – небажання батьків, що проживають віддалено від великих центрів, щоб|аби| |із| діти вчилися далеко від сім'ї, а також вартість дистанційного навчання|вчення|.

Зараз у віртуальній школі, створеною Пеннінгтоном, навчаються|виучують| сотні школярів США і Канади.

На сьогоднішній день через e-learning| desktop| можна вивчати цілу низку іноземних мов|язиків|, а також освоїти повний|цілковитий| курс навчання|вчення| за програмою старших класів середньої школи провінції Манітоба |низку|

Рішенням Міністерства освіти провінції Манітоби отримання|здобуття| російського атестата про повну|цілковиту| загальну середню освіту|утворення| прирівнюється до 20 кредитів. Тому для отримання|здобуття| атестата (диплома) про закінчення повної|цілковитої| середньої школи провінції Манітоби нашим школярам необхідно добрати 8 кредитів і витратити на це максимум 3 роки паралельно з|із| навчанням|вченням| в основній школі, або 1,5 року після|потім| її закінчення. |загальну|

8 кредитів – це 7 обов'язкових курсів, а також 1 предмет на вибір. До обов'язкових для вивчення дисциплін відносяться англійська мова і література (3 курси, 3 кредити), математика, (2 курси, 2 кредити), історія (2 курси, 2 кредити). Вільний предмет (1 курс, 1 кредит) вибирається залежно від спеціальності, який передбачається|припускається| вивчати в університеті.

Графік навчання|вчення| російських школярів може бути наступним|слідуючим|: 9 клас - 1 півріччя - 1 курс, 2 півріччя - 2 курси, 10 клас - 1 півріччя - 1 курс, 2 півріччя - 2 курси, 11 клас - 1 півріччя - 1 курс, 2 півріччя - 1 курс.

Мені, як колишньому вчителеві|учителеві| і директорові школи, здалося|показалося| цікавим відобразити|відбивати| коротко вміст|зміст| курсів навчання|вчення|. Програма по англійській мові включає не лише|не те що| написання традиційних есе, заснованих на аналізі різних літературних джерел і жанрів, але також роботу з|із| текстами з фінансової і ділової тематики, засновану на конкретних прикладах|зразках|. Наприклад, завдання|задавання| може включати оцінку проведення операції|угоди|, спираючись|обпиратися| на наявну інформацію.

Курс по історії базується перш за все|передусім| на історії Канади, але|та| при цьому він включає як теми розвитку канадських територій, так і сучасну тематику. До останніх відноситься, скажімо, тема «ЗМІ і їх вплив на сучасне суспільство|товариство|».

По математиці учні віртуальної школи вивчають квадратичні функції, тригонометрію, аналітичну геометрію, споживчу математику, логіку.  |проходять|

Головний натиск при отриманні|здобутті| знань робиться|чинить| не стільки на механічне запам'ятовування, скільки на розвиток аналітичних здібностей. Втім, в цьому полягає основна значення західної системи освіти|утворення| від вітчизняної. Про це свідчать також олімпіади, що проводяться Організацією по економічному співробітництву і розвитку (OECD|) серед 15-річних школярів розвинених країн світу. У останньому конкурсі OECD| російські школярі зайняли|позичали| двадцять сьоме місце з літератури, двадцять друге з математики  і двадцять сьоме з природних наук. |відмінність|

Як відбувається|походить| процес віртуального навчання|вчення|? Перед школярем стоїть звичайний|звичний| комп'ютер, оснащений веб-камерою і підключений до інтернету. У Канаді за таким же пристроєм|устроєм| сидить вчитель|учитель|, який за заздалегідь|наперед| узгодженим|погодженим| розкладом виходить на зв'язок і проводить чотири рази в тиждень уроки одно-двохгодинної тривалості. У віртуальному класі одночасно займаються порядка| десять|десятеро| учнів. Це можуть бути однокласники, що вчаться в одній школі, або школярі, до цього не знайомі, яких об'єднує навчання|вчення| в цій он-лайновій школі. ||

В кінці|наприкінці| уроку учні отримують|одержують| домашні|хатні| завдання|задавання|, які вони виконують кожен в своєму ритмі до певного дня. При цьому вони можуть використовувати обширну|величезну| віртуальну бібліотеку, в якій більшість відомостей подаються в мультимедійному вигляді|виді| з використанням звуку і анімації.

Виконані домашні|хатні| завдання|задавання| записуються|занотовують| в персональний файл школяра. Сюди ж складаються дані про його успішність і старанність. Батьки можуть контролювати успіхи свого чада, зайшовши в  цю базу по логіну і паролю.

У випадку, якщо|в разі , якщо| учень не впорався|справився| з|із| виконанням завдання|задавання|, вчитель|учитель| аналізує проблему і посилає|відсилає| школяра до певного розділу бібліотеки, в якому детальніше пояснюється|тлумачить| необхідний матеріал. Деколи|почасти|, це може опинитися тема, що не зрозуміла в ході попереднього офф-лайнового| навчання|вчення|.

Частка|частина| учбового часу присвячується груповій роботі над проектом, яка може виконуватися як з|із| однокласниками, так і з|із| хлопцями|хлоп'ятами| з|із| інших віртуальних класів, наприклад, з|із| Канади. Це дає можливість|спроможність| вчитися дійсно в міжнародному оточенні.

А як бути, коли віртуальні уроки з|із| вчителем|учителем| пропускаються з «поважної причини», скажемо по хворобі. На цей випадок передбачений механізм запису занять на порталі e-learning|, і досить кликнути мишкою, щоб|аби| його проглянути.

Таким чином учень може заниматья| у власному темпі, і при цьому не відставати від своїх он-лайнових однокашників.

Скільки коштує навчання|вчення|? Вартість всієї програми навчання|вчення| (8 курсів) складає 6950 USD| при повній|цілковитій| оплаті або 950 USD| за кожен курс в разі|у разі| оплати частями|.

Як вчинити|поступити| у віртуальну школу? Для цього необхідно володіти англійською мовою на рівні вище середнього. Ті школярі, що не мають достатнього рівня мови|язика| можуть узяти попередній піврічний курс.

Перед початком занять у віртуальній школі з|із| Канади прилітають вчителі|учителі| і проводять так звану настановну сесію, під час якої вони пояснюють|тлумачать|, як правильно користуватися комп'ютером, базами даних і додатками|застосуваннями|, а також структуру курсу навчання|вчення| і вимоги по виконанню домашніх|хатніх| завдань|задавань|.

З російського боку підтримку проекту здійснює професор Ушаков, зав. кафедрою управління людськими ресурсами Академії підвищення кваліфікації і перепідготовки працівників утворення МО РФ, головний|чільний| редактор ІФ "Вересень”. Його внук|онук| став першим учнем в школі e-learning| desktop|. Як говорить професор, навчання|вчення| у віртуальній школі безпосередньо|прямо| вплинуло на його навчання в школі реальній. Якщо раніше дитя|дитина| лінувалося і без особливого полювання ходило в свою школу, то тепер він прагне брати на уроках якомога більше, щоб|аби| витрачати менше часу на виконання домашніх|хатніх| завдань|задавань|. Адже окрім|крім| уроків в звичайній|звичній| школі його чекають ще і он-лайнові заняття.

Що це дає зрештою|врешті решт|? Всім, що успішно закінчив програму і що набрав необхідні 8 кредитів, видається атестат про закінчення середньої школи провінції Манітоба (High| School| Diploma|). Він дає право вступати до будь-якого вузу світу, в якому викладання ведеться англійською мовою. При цьому додаткове підтвердження рівня мови|язика| (TOEFL|, IELTS|, іспити|екзамени| Кембріджського синдикату), не потрібний.

У випадку, якщо|в разі , якщо| школяр не планує|планерує| продовжувати свою освіту|утворення| в зарубіжному вузі, він отримує|одержує| навики|навички| роботи з|із| високими технологіями. Це дозволить включити в своє резюме фразу про те, що він має значний досвід отримання|здобуття| знань, використовуючи самі передові методи навчання|вчення|, а також володіє міжнародним досвідом|дослідом| навчання|вчення|. А це для наших днів дуже поважно, тому що|бо| конкуренція за високооплачувані позиції з|із| кожним роком посилюється. Як вважають|лічать| аналітики, в подальших|наступних| 10 років не менше мільярда молоді сидітимуть за партами.

Тут доречно пригадати вислів|висловлювання| Майкла Делла, засновника|фундатора| і керівника найбільшої в світі компанії по виробництву персональних комп'ютерів Делл Компьютерз.

Він сказав: «Коли я був дитиною|дитиною|, мої батьки говорили мені, що я повинен з'їдати все, що мені дають, тому що|бо| в світі безліч дітей голодує... Тепер я говорю своїм дітям, що вони повинні виконувати домашнє |хатнє|завдання|задавання|, тому що|бо| в світі багато дітей, що бажають зайняти|позичати| їх робоче місце!»

 

 Джерело:   www.parta.org

Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 676 | Додав: Ю_Тригубець | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]