Головна » 2009 » Грудень » 10 » Перспективи дистанційного навчання
Перспективи дистанційного навчання
11:41:45

Перспективи дистанційного навчання

 дистанційне навчання  Аналітики з Мерілл Лінча рахують, що потенціал світового ринку дистанційної освіти складає не менше 15 млрд доларів. Які передумови такого прогнозу? На думку фахівців освітньої індустрії кількість студентів, що бажають здобути вищу освіту у всьому світі нестримно зростає, і традиційні університети скоро не зможуть розмістити в своїх стінах всіх бажаючих. А при он-лайновому способі здобування освіти це питання відпаде саме собою. Друга причина, звана аналітиками, - вартість здобування вищої освіти, яка при дистанційному навчанні значно скорочується. Щоб не відстати від вимог часу багато університетів почали створювати віртуальні кампуси і переводити друкарські посібники в електронні версії. Університети створюють національні і міжнародні альянси, основна мета яких – розробка єдиної платформи і єдиних технологій роботи, що дозволяє значно економити засоби при створенні програмного забезпечення і розширювати сферу світового впливу. |із||утворення||спеціалістів||швидко||здобуття||здобуття||вченні||аби||стали||переказувати||ціль||кошти||створінні||програмового|

   Прикладом|зразком| такого альянсу може служити Universitas| 21, створене в 1997 році вісімнадцятьма провідними університетами миру|світу|. До альянсу увійшли: канадські університети Британської Колумбії (University| of| British| Columbia|) і Макгилл (McGill| University|), американський університет Вірджінії (University| of| Virginia|), британські університети Бірмінгема (University| of| Birmingham|), Едінбургу (University| of| Edinburgh|), Глазго (University| of| Glasgow|), Ноттінгема (University| of| Nottingham|), німецький університет ним Альберта Людвіга у Фрайбурге (Albert-Ludwigs-Universitаеt| Freiburg|), шведський університет Лунда (Lund| University|), австралійські університети Мелбурна (University| of| Melbourne|), Нового Південного Уельсу (University| of| New| South| Wales|), і університет Квінсленда (University| of| Queensland|), новозеландський університет Окленда (University| of| Auckland|), китайські університети Фудан (University| of| Fudan|), Пекіна (Peking| University|), Гонконгу (University| of| Hong| Kong|), сінгапурський університет (University| of Singapore).

   Кожен з членів об'єднання інвестував в розвиток проекту від 500 тисяч до 5 млн доларів. Як стратегічний партнер було вибрано підрозділ корпорації Томсон - Thomson| Learning|. Томсон є|з'являється| світовим лідером в просуванні інформаційних рішень|вирішень| для професійних користувачів і бізнесу. Річний оборот|зворот| компанії складає понад 7 млрд доларів.

   Не рахуючи програм студентських обмінів, першим спільним|сумісним| продуктом університетського альянсу стала програма МВА, вартість якої складає 19,850 доларів. Окрім|крім| цього можна брати окремі предмети, що входять в курс МВА. На сьогоднішній день їх 5 – організаційна поведінка (Organizational| Behaviour|), фінанси (Finance|), управління маркетингом (Marketing| Management|), електронний бізнес (e-Business|) і стратегія розвитку інформаційних систем (Information| Systems| Strategy|). Вартість окремих дисциплін складає 1,213 доларів за дисципліну. У подальших|дальших| планах альянсу – запуск майстрової програми по інформаційних технологіях.

   Згідно|згідно з| плану розвитку проекту U21| Global| повинен довести до 2005 року спільну|загальну| кількість тих, що навчаються|виучують| до 27 тисяч, а до 2011 до 500 тисяч студентів.

   Не менш грандіозний проект був затіяний британським урядом. Оголошений торік|минулого року| новий проект UK| eUniversities|, що обійшовся британським платникам податків в 20 млн доларів, поступово набирає обороти|звороти|. Партнерами проекту виступили|вирушали| високотехнологічні гіганти Fujitsu| і Sun| Microsystems|. Здавалося б, навіщо Сполученому|з'єднаному| Королівству створювати якусь нову освіту|утворення|, коли вже є вдалий|успішний| проект Відкритого|відчиняти| університету (Open| University|), в якому в он-лайновому режимі вже навчаються|виучують| 150 тисяч студентів.

   Причини створення|створіння| UKeU|, ті ж самі, що і біля|в| Universitas| 21 – уникнути різносторонніх поглядів при створенні|створінні| освітніх програм і заощадити засоби|кошти| на розробку і просування. Сьогодні британський освітній мега|-портал представляє|уявляє| 10 курсів навчання|вчення|, об'єднаних|з'єднаних| в розділи «наука і технології», «медицина», «англійська мова», «навчання|вчення| вчителів|учителів|», «навколишнє середовище» і «право». Що ж до вартості, то, наприклад, майстровий курс по інформаційних технологіях і менеджменті коштує 9250 фунтів стерлінгів, а по політології і менеджменту – рівно 9000 фунтів. |

   Не дивлячись на|незважаючи на| віртуальну форму навчання|вчення| вимоги до студентів організації, що пропонують дистанційне навчання|вчення|, пред'являють такі ж, як і традиційні освітні інститути. Наприклад, для надходження|вступу| на майстрові програми необхідний IELTS| 6.5 або TOEFL| 220, ступінь бакалавра, а на програми МВА також досвід|дослід| роботи.

   Втім, є учбові заклади, що пропонують свої e-degree| за набагато меншу вартість і що пред'являють до тих, що поступають|надходять| не такі жорсткі вимоги, але|та| про це ми зможемо поговорити пізніше.

Джерело: www.parta.org

 

Категорія: ІТ в освіті | Переглядів: 559 | Додав: Ю_Тригубець | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]