Головна » 2010 » Лютий » 15 » Вчителі починають використовувати мобілки на уроках в школі
Вчителі починають використовувати мобілки на уроках в школі
11:08:19

Вчителі починають використовувати мобілки на уроках в школі

  Старшокласники середньої школи на уроках Аріани Леонардо (Ariana Leonard) нетерпляче соваються на партах, чекаючи коли ж їх викладачка іспанської мови почне урок.  І ось вже вона говорить на іспанській: "Візьміть свої мобілки! Ми починаємо”.
 

  Вчителі починають використовувати мобілки на уроках в школіТинейджери витягують різноманітність барвистих мобіл: слайдери, "жабки”, і навіть "айфони”. Учні діляться на групи, і Леонардо починає посилати їм смски на іспанській мові: "Знайдіть що-небудь зелене”. "Підіть в їдальню”. "Сфотографуйте школу”. 
 
  Цей клас в середній школі невеликого містечка Wesley Chapel - один з багатьох, кількість яких  зростає по всій країні, де відмовляються від традиційної політики заборони мобільних телефонів під час уроків, більш того, включають використання мобілок в навчальний процес. Іспанська лексика стає цифровою. Замітки копіюються камерою мобільника. Текстові повідомлення служать як нагадування про домашні завдання.
 
  "Я можу користуватися своєю мобілкою для всіх цих речей, чому ж не можна використовувати мобільники в навчальних цілях?” - говорить викладач.  "Адже багато з учнів навіть і не підозрюють, що мобільні девайси, які вони використовують щодня для задоволення, можна застосовувати, розширюючи свій  кругозір за межами школи”.
 
   Значно більше дорослих насторожує можливе використання школярами мобілок для шахрайства або прийому/відправки недоречних фотографій. Проте у міру того, як технологія стає дешевшою, досконалішою і усе більш укорінюється в житті учнів, їх менталітет міняється.
 
   "Дійсно діти часто пишуть любовні записки, відправляючи їх за допомогою сучасних технологій”, - говорить Ден Доумвіч (Dan Domevech), виконавчий директор некомерційної Американської асоціації шкільних адміністраторів. "Проте дітей можна набагато більш мотивувати, щоб використовувати свій мобільний телефон в освітніх цілях”.
 
    Сьогодні мобільні телефони є еквівалентом малих комп'ютерів. За допомогою мобілок можна перевіряти електронну пошту, здійснювати пошук в Інтернеті, записувати підкасти. Тим часом, багато шкільних районів ще не можуть собі дозволити мати комп'ютер для кожного учня.
 
    "Через те, що в засобах масової інформації лише і чути про заборону мобільних телефонів і про те, який негатив може бути від мобілок, багато людей навіть і не підозрюють про їх позитивний вплив, навіть думки не допускаючи, про виховний і освітній чинники їх використання”, так вважає Ліз Колб (Liz Kolb), автор книги "Від іграшки до інструменту: мобільні телефони в процесі навчання”.
 
    Навіть райони з жорстким неприйняттям мобілок в школах визнають, що, можливо, таку політику слід змінити.  "Від мобілок ми нікуди не дінемось”, - говорить Біл Хасфелт (Bill Husfelt), інспектор шкільного округу Бей Каунті, де навчаються 27 000 школярів і де мобілки в школах оголошені поза законом. "Проте нас чекає дуже велика робота, в спробах не допустити того, щоб за допомогою мобілок відбувалося щось погане”.
 
    За даними опитування, проведеного на початку 2008 року, аналітичною компанією Pew Internet & American Life Project, 71% підлітків мають мобільні телефони. Цей показник залишається відносно стабільним незалежно від раси, доходів або інших демографічних чинників. Тим часом, багато шкіл знаходяться на низькому ступені технологічного оснащення в порівнянні з житлом деяких учнів, "під зав'язку” оснащеним домашніми мережами, безпровідним Інтернетом і смартфонами для кожного члена сім'ї.
 
    У більшості шкіл все ще діє "заборона” політики обмеження використання мобільних телефонів - і часто не без підстав. Так, недавно сім студентів було арештовано поліцією після того, як вони зчинили бійку в студентському містечку, яка була організована через раніше надіслані "есемески”.
 
    У інших частинах країни, підлітків заарештовують за "Sexting” - відправку непристойних фотографій, які приймались і відправлялись через їх мобільні телефони. Іноді учні використовують свої мобільні пристрої для банального обману. Так, в одному з опитів, більше 35 відсотків підлітків призналися в шахрайстві за допомогою своїх мобілок.
 
    Проте в теперішній час велика кількість мобільних пристроїв просто захлеснула наше життя, і мобілки постійно доставляють вчителям величезний клопіт.  "Постійно відбуваються конфлікти на цьому грунті”, говорить Б.Хасфелт. "Це дуже руйнівно”.
 
    Викладачі, які вже застосовують мобілки в процесі навчання, говорять, що більшість учнів дотримуються правил. Вчителі відзначають, що обман і шахрайство існують і без мобілок, і якщо їх вирішувати, бажання використовувати їх в "поганих” цілях випаровується.  "Діти шахраюють і за допомогою звичайних ручок і паперу, відправляючи записки, наприклад”, - говорить Кипп Роджерс (Kipp Rogers) завуч середньої школи в Ньюпорт-Ньюс, штат Вірджінія, - "але ви ж не забороняєте папір”.
 
    Сам К.Роджерс почав користуватися стільниковими телефонами, як навчальними інструментами кілька років назад, коли він викладав математику. Одного дня в класі не вистачило калькулятора під час занять, і К.Роджерс дозволив учневі використовувати для вирішення завдань калькулятор свого мобільника. В даний час вже дванадцять класів використовують мобілки під час уроків математики, природних наук і англійської мови.
 
     Учні проводять навіть невеликі дослідження за допомогою текстових повідомлень і інтернет-браузерів на деяких моделях телефонів. Вчителі ведуть блоги. Студенти за допомогою фотокамер мобілок роблять ілюстрації для своїх домашніх. 
  
     Класи часто працюють групами у випадку, якщо у деяких учнів немає телефонів.
   
     У Пуласкі, штат Вісконсін, близько 130 миль на північ від Мілуоки, викладач іспанської мови Кеті Тітлер (Katie Titler) використовує мобільні телефони для того, щоб учні записували себе, а потім контролювали свою вимову.
   
     "Що стосується вивчення іноземної мови, так це зовсім відмінний спосіб оцінки роботи учнів, що дійсно дуже важко робити на регулярній основі із-за розмірів класів і браку часу”, упевнена К.Тітлер.
    
     Джімбо Лемб (Jimbo Lamb), викладач математики середньої школи, з Пенсільванії розповідає, що учні використовують свої телефони для відповідей на питання потрібних веб-сайтів, що дозволяє швидко визначати, наскільки добре вони засвоїли матеріал. "Це просто технологія, яка допомагає нам бути продуктивнішим”, - упевнений вчитель.

Джерело: www.expert.com.ua
   

Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 556 | Додав: Ю_Тригубець | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]